Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Дощовик для візочка Eezy S 2 надійно захистить вашу дитину від дощу і вітру. Ідеально підходить до візочків Cybex Eezy S 2.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Поширити у соцмережах

Дощовик для візка Eezy 2 S-Line

Немає в наявності
Артикул: 520003367
1 600 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку очікувань

Самовивіз

Самовивіз з нашого магазину — безкоштовно.

Нова Пошта

Оплочені замовлення вартістю від 5000грн, доставляємо за наш рахунок на склад Нової Пошти. Час доставки 1-5 днів - залежить від режиму роботи компанії-перевізника. Для товарів вартістю до 5000 грн доставка здійснюється за тарифами компаниї-перевізника.

При післяплаті, комісію Нової пошти оплочує Покупець (2% вартості замовлення +20 грн).

Після відправки, ми повідомляємо вам номер транспортної декларації. У разі неотримання багажу в пункті видачі, він зберігається у перевізника. За кожен день зберігання понад п'ять діб (п'ять днів зберігання безкоштовно) сплачується пеня, тому бажано вчасно забирати свої замовлення.

Більше інформації про доставку

  • Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок
  • Готівкою в магазині
  • Онлайн оплата карткою
  • Післяплата Нова Пошта 

Сервісний центр знаходиться в місті Києві. На обслуговування має право кожен покупець товарів СYBEX, який здійснив купівлю товару в нашому магазині.

Підтвердженням  оригінальності товару є гарантійна книжка, яку видають на момент покупки. Будь ласка, зберігайте її протягом усього терміну експлуатації. Саме на основі гарантійної книжки ви маєте право на безкоштовне обслуговування протягом 2 років.

В гарантійній книзі має бути вказана така інформація: назва товару, серійний носер, дата купівлі, номер чека, назва та печатка магазину.

Контактний номер телефону знаходиться в гарантійній книзі. Просимо звернення направляти саме в Viber/Telegram, оскільки для комунікації працівникам сервісного центру необхідна така інформація: фото гарантійної книжки (перша сторінка) та фото і відео (стисло зміст поломки), з причиною звернення. Можливо у вас запросять додаткову інформацію, віднесіться до цього з розумінням.

У випадку втрати гарантійних документів, в першу чергу необхідно звернутися в магазин де був куплений товар, для їх відновлення.

Увага! Товари з категорії аксесуари гарантії не підлягають та не вносяться в гарантійну книгу. Також сервісний центр не має жодних гарантійних зобовязань до товарів Cybex, куплених за межами України, навіть на платній основі. 

Тож, можлива відмова обслуговування, по причинах згідно з чинним законодавством України. Дана причина має бути оголошена співробітником сервісного центру.

Повернення та обмін

Згідно "Закону України про захист прав споживачів " де зазначено, в яких випадках можливе повернення, обмін товару належної якості, а саме:

- обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин або не може бути використаний за призначенням

- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар

- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж

- розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару

Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.


Умови обміну та повернення товару:

- товар не використовувався

- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики

- збережено розрахунковий документ з датою продажу

Просимо заповнити заяву на повернення, до якої додаються документи, що підтверджують факт придбання товару у продавця, а саме:

1. Касовий чек тощо, в якому зазначена дата продажу

2. Гарантійний талон

Після розгляду заяви вам можуть відмовити у поверненні товару у таких випадках:

1. Товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також відсутність розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром

2. Минуло, не рахуючи дня купівлі, понад 14 днів

3. Товар належить до одного із видів товару який зазначено у додатку 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону “Про захист прав споживачів”;

4. Звернення не відповідає встановленим вимогам Закону “Про звернення громадян”.

Процедура повернення товару:
1. Самостійна доставка товару у місце купівлі, попередньо попередивши продавця у телефонному режимі.

2. Якщо товар потребує пересилки компаніями перевізниками, оплата здійснюється вами згідно з їх тарифами. Отриманий товар, на склад нашої компанії, проходить перевірку на цілісність. 

3. Після вищезазначених процедур ви отримаєте товар на обмін, за вашим бажанням або повернення коштів на ваш рахунок.

Вгору